Fejleszette Laurent Haan. A felületet készítette Zenobia Homan. Sprite by surt. Eredeti ötlet coolio niato. Magyar változat Gál Tamás.

Eredmények

A játék célja

A játékban a robotodnak utasítások segítségével egy programot kell összeállítanod.

Minden szintnek megvan a saját pályája, amit a robotnak az általad adott utasítások alapján végre kell hajtania.

Akkor teljesítesz egy szintet, ha a robotod az adott pálya összes fénycsempéjét megvilágította.

Hogyan kell játszani a játékot?

Ha kiválasztottad a szintet, indulhat is a játék!

Az Utasítások listáról húzd le a megfelelő parancsokat helyes sorrendben a megadott helyre.

A Fuss! gombra kattintva a robot végrehajtja parancsaid.

Az Stop! gomra kattintva bármikor megszakíthatod a műveletet. Ekkor a robot visszaáll az eredeti helyzetébe.

A Töröld! gombra kattintva érvényteleníted az addigi utasításokat.

A játék lényege

A különböző szinteken eltérő számú kék fénycsempét találsz.

A játék lényege, hogy a robotod az általad megadott utasítások alapján ezekhez elérjen, és bekapcsolja. A kék színű fénycsempe ekkor sárgán fog világítani.

Ha az összes fénycsempe világít, akkor ezt a szintet teljesítetted.

Utasítás: Lépj előre egyet

A robot mindig egy négyzetet lép előre abba az irányba, amerre néz.

Ezt a parancsot csak akkor hajtja végre, ha az aktuális és az utána következő négyzet is ugyanabban a magasságban van.

Utasítás: Fordulj jobbra (90°)

A robot jobbra fordul 90°-kal, de a helyén marad.

Utasítás: Fordulj balra (90°)

A robot balra fordul 90°-kal, de a helyén marad.

Utasítás: Ugorj

A robot a következő négyzetbe ugrik.

Felfelé akkor használható, ha az aktuális és a következő négyzet között egy szint eltérés van.

Lefelé bármilyen magasságról képes leugrani.

Utasítás: Világíts

A Világíts utasítással tudod bekapcsolni a fénycsempéket.

Utasítás: Ismételd meg

Az Ismételd meg! utasítás olyankor hasznos, ha egy vagy több parancsot egymás után, többször is használnod kell!

Az ismételni kívánt utasításokat az Ismételd meg! parancs keretébe kell beraknod. Az ismétlések számát is ott tudod megadni.

Az Ismételd meg! utasításba elhelyezhetsz egy másik Ismételd meg! utasítást is.

Érmek

Érmeket azért lehet szerezni, ha a programok működnek és a legkevesebb utasításból állnak.

Rendszerint nem a legkevesebb utasításból álló program a legjobb. Ennél a játéknál viszont most ez a cél.

Válassz szintet!

Utasítások

  • Lépj előre egyet

  • Fordulj jobbra (90°)

  • Fordulj balra (90°)

  • Ugorj

  • Világíts

  • Ismételd meg alkalommal

    • Helyezd az utasításokat ide!

Program

Gratulálunk! Ezt a szintet utasítással teljesítetted!